maandag 28 februari 2011

Instagram

Sinds afgelopen weekend maak ik er ook gebruik van, Instagram. Een gratis iPhone app die je vrij eenvoudig foto's laat delen op een sociale manier ala Twitter. Maak een foto, gooi er eventueel een van de bijgeleverde filters overheen die je foto's laten lijken op resultaten uit old school camera's en tap op share.

Ik ontdekte de app via twitter en dan met name dankzij Anouk Timmerman en haar uitleg over Instagram.
[Anouk Timmerman haar blog over Instagram]

En afgelopen weekend dus zelf ook geïnstalleerd en wat ik zo leuk vind aan Instagram is dat het me bijna dwingt om weer beter om me heen te kijken.. op zoek naar het mooie of ongewone in het alledaagse, iets dat het hebben van een camera in mn telefoon (en daarmee dus eigenlijk zo goed als bijna altijd en overal) me nog nooit toe heeft bewogen.

Want als je het zo bekijkt is de wereld eigenlijk heel mooi.. ondanks al het rotweer soms.. er is genoeg te ontdekken. Ik heb nu nog maar een paar volgers en volg ook nog maar een aantal mensen die tussen mijn twitter followers al actief waren met nog maar een paar fotootjes. Maar dat gaan er absoluut meer worden.. exit niet tot nooit meer gebruikte hyves app.. entree Instagram!

1 opmerking:

  1. Wat cool dat jij ook een blog hebt geplaatst over Instagram! Dank voor de link naar de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen